Vem behöver rubrik?

Smygstartade dagen med en lätt idrottslektion, vara bara med på första halvan. Andra delen skulle inte benhinnerna hållit så jag satt och snackade om allt mellan himmel och jord med KACE (läraren) istället. Vad kom vi fram till? Jo att orieteringsterrängen är mycket bättre i Skåne än här.

Övningskörde med Sture, det gick kanon om jag får skryta lite. Perfekta parkeringar och backa är jag kung på. Något jag däremot inte är kung på är att veta vad alla trafikskyltar betyder. Men vem behöver veta det för att kunna köra bil!?

Sen blev det MUM med Dan, not so fun. Flash är inte direkt mitt favoritprogram men jag lyckas allt knåpa ihop lite hemsidor i alla fall. Efter det blev det matteprov, ett så dåligt prov har jag nog aldrig skrivit tidigare.

Tre timmar efter provet är dagens riktiga höjdare. Jag i röda kläder på Friskis som värd. Jag säger bara det att jag och Isabelle på passet kvart över sju är glada och taggade till tusen varje gång. I och för sig var det bara andra gången jag var värd men i alla fall...

Nä nu väntar engelskaglosor och Seinfeld (hoppas jag).

ELLER VAD SÄGER NI?

Här skriver du dina ömmaste ord:

Beundraren heter:
spara namn?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0