kiss the chef

Dagen blev inte så mycket rockigare än den var på morgonen.
Fick tid på vårdcentralen och vi satt i väntrummett i fyrtio minuter för att sedan förstå att man skulle anmäla sig. det hade vi inte förstått. Som tur var finns det underbart öppna människor som man bara kan prata med i väntrummen. Gud vad roligt sånt är tycker jag! Jag och en man satt och jämförde mitt mediaprogram med det hans son gick i Thn. Och senare kom det en tant och satte sig och vi började prata om bra namn jag skulle döpa mina barn till. Det gick riktigt hett till ett tag där; några favoritnamn jag har är till exempel Maxime eller Ebba, för att nämna de snabbaste jag kom på. Men då hjula pappa nästan upp mig, så kunde man ju itne döpa sina barn! Nehe sa jag och återgick till att läsa mitt horoskop.

Kåvepenin och hostmedicin med morfin vad det som erbjöds och vem är jag att säga nej?

Resten av dagen.. tja jag hade en körlektion som jag nästan började gråta på. Jag var så satans jävla trött eftersom jag knappt har sovit och jag försökte att koncentrera mig men tillslut dunkade det bara smärta genom hela mig och jag visste ärligt talat int vart jag skulle ta vägen!
När jag kom hem så dog jag i soffan. Så trött och slut i hela kroppen att jag bara ville hoppa genom rutan. Det var inte förän tre timmar senare som jag kunde komma igång med mitt tänkta bakande. Negerbollar, kockostoppar, hallongrottar blev det. Ska kanske göra en paj imn. Åh varför gör ajg inte det här oftare?


Jag vet jag är skiitfjantig, men den är ruskigt bra!
http://www.youtube.com/watch?v=xzdKywTGSNI&feature=related

En annan goding som har lyft min jävligt tråkiga tillvaro
http://www.youtube.com/watch?v=aiWQ1It_hbY&feature=related

ELLER VAD SÄGER NI?

Här skriver du dina ömmaste ord:

Beundraren heter:
spara namn?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0