f u, i got my own big bang theory

Detta är ett väldigt sent skrivet inlägg, men a woman got to do what she got to do.

En sjuk dag som resten av dessa dagar. Den där hostmedicinen var helt galen, det hade kunnat döda en elefant. Jag tog en sup av den och klubbades ner på kudden. Det hade kunnat komma in vilket storvuxet djur som helst och fört oväsen och jag hade bara snussat vidare.

Som tur var vaknade jag, om något sent. Som tur var hade pappa sjukanmält mig och därför itne ringt för att väcka mig. Den mannen vet vad jag vill ha.
  När jag hade samlat ihop min hjärna någorlunda så åt jag frukost framför Johan Glans - Worldtour of Skåne och Enchanted. Jag kan berätta för er ooh trogna läsare att jag har ju faktiskt inlett ett hemligt förhållande med Johan. Jag brukar ju inte nämna något om mitt privatliv, och jag tänker inte göra det nu heller med tanke på vilka följder det kan få för Johan. Han har ju barn och fru och massa sånt där tjafs. Fjanterier, innerst inne vet han att jag är den enda rätta.
  Och Enchanted var bra, jag älskar alla dessa riktiga Disney saker, sången , den övernaturligt gulliga storyn, den läskiga biten då alla barnen plus jag sitter och kramar knäna av spänningen och självklart den obotliga kärleken som är never ending. Visserligen är denna filmen lite annorlunda, men det gör det hela mer.. ja det visar helt enkelt att min tur kommer snart.

Vid ett kom mi father och hämtade mig och vi åkte till Mona-Lisas för att äta och sen vidare till Torp. Vi hade ett viktigt uppdrag; hitta Ear Bags! Det är som öronmuffar, fast bara själva.. muffarna, inget band mellan dem alltså! Skitsmart och jävligt enkelt, man knäpper fast dem på öronen! Fantastiskt. Vi kirrade en jacka åt mig också och jag drog till med en väska och en plånka också.
Hade jag vart fräck hade jag berättat om Dagens Outfit, men jag sparar det tills jag har något roligare att berätta. Typ "Dagens Outfit var en stor kanindräckt". Det kan faktiskt komma fortare än ni anar, det skulle inte överraska folk direkt. Kanske lite.

Senare på kvällen kom.. för att vara värre än Kissie, som är min och Andrés ärkerival, så kallar vi min gäst för X. X kom för att smaka av mina kakor jag bakade igår. Glodde lite Criminal Minds och Seinfeldt. Dessutom fick X mig att dra fram mina gamla skolkataloger. Fast jag gillar att titta i dem, dock hemskt att se hur annorlunda allt var då. Man kan aldrig tänka sig att de små sötnosarna har växt upp och har sex och super och går ur gymnasiet om ett år. Det gör mitt hjärta illa.

Just nu på tvn spelar Panic at the Disco på Saturday Night Live. Jag hatar djupt deras nya låtar, de är omåttligt jävla kassa. Hur kan ett band gå från brilljant till värdelösa på en blinkning. Ni hade mitt hjärta och det håller för öronen numer. Skärpning killar!


Rätt weird låt, men så otroligt skön att lyssna på! Och vilken tuff brud sen!
http://www.youtube.com/watch?v=sFN15gIpbts



JÄVLA SNÖ - DÖÖÖÖ

ELLER VAD SÄGER NI?

Här skriver du dina ömmaste ord:

Beundraren heter:
spara namn?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0